Ghicitoare

Crumpled question marks heapCă reclama este sufletul comerţului, ştiţi deja. Cuvinte, sunete, culori, forme, toate se orânduiesc în diferite alcătuiri cu unicul scop de a ne prinde. Că este vorba despre un anumit produs, o instituţie sau un magzin, un politician aflat în campanie electorală sau un serviciu care ne este mai mult sau puţin indispensabil nici măcar nu mai contează, din ecranele televizoarelor, din vitrine, din cutia poştală sau pur şi simplu de pe banalii stâlpi, mii de tentacule ne ademenesc şi nu de puţine ori captivitatea în braţele lor ne este destinaţia finală.

Reclame… Inspirate sau nu, colorate sau nu, haioase, stupide, geniale, penibile… Dar până la urmă în câte feluri poţi aşeza aceleaşi cuvinte pentru a crea de fiecare dată altă iluzie?

Astăzi vă provoc să aflați răspunsul corect la o ghicitoare. Am selectat 10 sloganuri (mai vechi sau mai noi), pe care o să le scriu mai jos:

1. Tu alegi. Cheia e la tine.

2. Gândim la fel.

3. Pentru o viaţă mai buna în fiecare zi.

4. Totul începe cu tine.

5. Mergem înainte împreună.  

6. Puterea e în mâinile tale.

7. Mereu peste aşteptări.

8. Dedicat planurilor tale.

9. Puterea de partea ta.

10. Da, se simte diferenţa!

Două dintre ele sunt ale unor politicieni. Fără să apelați la Google, doar citind mesajele pe care le transmit, bănuiți care?

Şi bonus o întrebare: există un slogan (la nu contează ce) pe care îl consideraţi a fi rezultatul unui moment de maximă inspiraţie şi care transmite o idee într-o formă care să vă facă să exclamaţi “mai bine de atât n-ar fi putut nimeni să spună”?

Update, răspunsuri corecte:

1. Beck’s: Tu alegi. Cheia e la tine.

2. BCR: Gândim la fel.

3. Cheque Dejeuner: Pentru o viaţă mai buna în fiecare zi.

4. Nivea Men: Totul începe cu tine.

5. Adrian Năstase, PSD+PUR, 2014: Mergem înainte împreună.

6. MoneyGram: Puterea e în mâinile tale.

7. Flanco: Mereu peste aşteptări.

8. Dedeman: Dedicat planurilor tale.

9. Allianz Tiriac: Puterea de partea ta.

10. Gheorghe Flutur, PD-L 2012: Da, se simte diferenţa!

6 thoughts on “Ghicitoare

  1. psi

    care sunt ale politicienilor, habar nu am. bănui că 5, dar este numai o vagă bănuială şi îl recunosc pe 8 dintr-o reclamă.
    altfel, mai bine decât spun eu însămi (mâine de la ora 20) cine să spună? poate ahmatova. :))

  2. Eu cred ca 1 şi 2 sunt mesaje de politicieni. Am să spun o prostioară: ”Ştii reclama aia de la BCR cu o ”cumpărătură atrage altă cumpărătură”?” Ei bine, nu o fii ea genială, dar eu o folosesc regulat in a da exemple gen-o anumită întâmplare a atras un alt şir de întâmplări- semn că a intrat bine de tot în mintea mea. Sonia, te imbraţisez cu mare drag, imi lipseşti deseori.

    • Sonia

      Şi mie îmi lipsesc uneori. Câteodată e vorba de timp puţin, altă dată de motivaţia nu destul de puternică. Dar zilele trecute mi s-a făcut, brusc, dor de blogul meu. Sper să mă ţină! ;)

  3. Atât de „memorabile” sunt încât am recunoscut doar unul, cel de la Dedeman (care la fel de bine putea fi de la Practiker, Hornbach etc.)

    Niște sloganuri eficiente (nu și faine):
    Pisicutele ar cumpara Whiskas (de la Whiskas, evident)
    Regele berii în România (Ursus)
    Încă una și mă duc (Ciuc)
    Vânătorii de răceală (Parasinus)
    Viitorul suna bine (Connex)

    Sloganuri faine și eficiente:
    Nu esti tu cand ti-e foame (Snickers)
    Buline neserioase de ciocolata (M&M)
    Perfect barbatesc (Gilette)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge